Saturday, December 8, 2007

What I Want For the New Year or on My Birthday or anytime I/you(preferably you...) have Enough Money is...

I'm not asking a lot.
Just a small gadget that have been begging me to buy it(or for you to buy it for me. This works better for me though=P).
It may be just a tad bit costly...
But, like a friend of mine always says, "Friendship trumps over money anytime..."
So, please.... Please get me this ipod touch.
P.S: I'd love to get the 16GB, but if you're more inclined to get me the 8GB, I'll be more than willing to take it....=)



11 comments:

  1. dayah nak bli kan tuk aku... best gle

    ReplyDelete
  2. ape???
    ko nak blikan ntuk aku????
    gle generous!!!!
    thanx!!
    cani ah membe~~=)

    ReplyDelete
  3. hahaha.

    dayah sebenarnyer buchuk tanyer aku price ipod touch smlm

    sure dier nak beli utk kau.

    kan buchuk? alang2 in the giving mood tue kasi lah aku sekali.

    ReplyDelete
  4. hahahhaa....
    sabar buchuk sabar.
    ko kne kmpul duit sket je 2.
    dpt duit mara due kali, dah bley bli kteorg due yg 16GB pnye.
    jgn ah tension.
    kteorg xpakse bli now. hahaha...

    ReplyDelete
  5. wow..kejam nye wanita...buchuk nak gak satu

    ReplyDelete
  6. dah 2??
    ko mntak gak.
    kire masuk dlm golongan wanita gak ker???=P
    pe lg buchuk???
    3 ipod touch!!!=)

    ReplyDelete
  7. ko psycho ah buchuk.
    mmg bley wat combination yg best ngan mamat "can u show me the way to tesco...".
    srius!!!
    tp pe2 pun, ipod touch kne gak bli!!=P

    ReplyDelete
  8. I'm sooo in love with itouch tooo...........sighh....

    ReplyDelete
  9. hahhaa....
    sian ah jurai nnti.
    dtg ireland kne bwak tiga bjik ipod touch. jd ambassador apple...=D

    ReplyDelete